Καθε βραδυ υποσχεση για πολλα πολλα ατελειωτα γελια....

Καθε βραδυ υποσχεση για πολλα πολλα ατελειωτα γελια....
Νύχτες Κωμωδίας στο Comedy Club 100% Κωμωδία Aιόλου 48-50 τηλ.210.3311009 και 6973371601

το γελιο δεν σταματα ποτε στο comedy club

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

Γνήσιο γέλιο δεν βρίσκεται εύκολα...


σημερα το πρωι ηρθε ενα γραμμα στο ηλεκτρονικο μας ταχυδρομείο...
"Κατ’ αρχήν να δώσω τα συγχαρητήρια μου στην υπέροχη παρέα σας!
Γνήσιο γέλιο δεν βρίσκεται εύκολα... [ **Απορώ γιατι τόσα χρόνια δεν είχα δει την παράσταση απο κοντά]
........στην κοινωνία που ζούμε μια ‘’γκόμενα’’ γύρω στα 30 χωρίς σχέση δεν είναι παράλογο, υπάρχει (και ΝΑΙ δεν έχω βούλα)Δεν φταίει το ότι είμαι ξυνή, εάν και εφόσον άφησα την εντύπωση αυτή, απλά θέλω πάντα να έχω τον τελευταίο λόγο και απλά ΚΑΝΕΝΑΣ άντρας ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΤΕΧΕΙ!!!!
Αυτά.....
Την καλημέρα μου σε όλους! Γ.Σχ.

Καλημερα και σε εσενα ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια και για το γελιο βεβαια!

οι ρυθμοι μας εχουν μπερδεψει και μπερδευομαστε κι'εμεις και μπερδευουμε και τους αλλους..ειναι τωρα να μαθουμε να αντεχει ο ενας τον αλλον με τα καινουργια κοστουμια και τους καινουργιους ρολους..το παλευουμε
και μας απαντησε.
Το χιούμορ & το γέλιο υπάρχουν παντού γύρω μας αρκεί εμείς να το ανακαλύπτουμε ανά πάσα στιγμή. Αντιμετωπίζω την ζώη μου με γέλιο και δεν παραπονίεμαι ποτέ, ακόμη και στα πιό δύσκολα, λύσεις ύπαρχουν για όλα εκτός απο τον θάνατο.

Ελπίζω να μπορέσω στο μέλλον να παρακολουθήσω ξανά μια απο τις παραστάσεις σας.

Καλό βράδυ!
Καλό βράδυ! καλη μας φιλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: