Θα χαρουμε να σας δουμε και απο κοντα στο Κομεντυ Κλαμπ
ο/η mimi έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 7:59 μμ kala milame me koyfanate tora! Milame oi typoi einai apaixtoi. Opoios den exei dei parastasi apo konta , xanei.Poly gelio.
ο/η Α.Κ έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 8:11 μμ Καλησπέρα σε όλους. Νομίζω ότι κάποτε κάποιο ιδιωτικό κανάλι τους έδειχνε κάθε απόγευμα.Αν δεν κάνω λάθος. Πάντως πολύ σωστά η κυρία Ρικάκη επισημαίνει ότι για να κάνει κάποιος σάτιρα πρέπει πρώτα να αυτοσαρκάζεται. Αυτά να τα ακούει ο κύριος Λα-ι-κιζόπουλος, που έχει μπερδέψει το σανίδι της σάτιρας με το κατώφλι της Κουμουνδούρου.
ο/η http://comedyclubgreece.blogspot.com/ έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 8:49 μμ A.K. μας εδειχνε το ΣΤΑΡ Για δυο χρονια με πολλα μπιπ δυστυχως ..λογοκρινοντας διαφορα αναγκαστικα...ναι χωρις αυτοσαρκασμο δεν παμε πουθενα..οσο αφορα στον κυριο Λαικιζοπουλο οπως πολυ σωστα λες προτεινω μια παραπομπη σε ενα ποστ μου http://luciarikaki.blogspot.com/2008/01/blog-post_31.html σχετικα με αυτα τα τηλεοπτικα φαινομενα.. Ωραια τα λες!! Μιμι ευχαριστουμε για τα τοσο γενναιοδωρα λογια σου Προσπαθουμε το καλυτερο αλλα η αληθεια ειναι οτι γελαμε!!! πολυ καθε βραδυ κανει καλο και σε εμας
ο/η Γιάννης από Βριλήσσια έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 9:07 μμ Κυρία Λουκία να πείτε στα παιδιά ότι είναι όλοι τέλειοι. Εχω πάει στο μαγαζί και ξέρω. Οσο για την θεματική, η σάτιρα δεν έχει όρια.Πράγματι. Δεν πρέπει όμως να είναι και καθοδηγούμενη. Ετσι δεν είναι Λάκη? Πιστεύω ότι γνήσιος κωμικός είναι αυτός που είναι πηγαίος και όχι αυτός που τα χώνει, μόνο και μόνο για να δημιουργεί εντυπώσεις.
ο/η datura έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 9:23 μμ σχετικά με την σατυρική σας ...soireeeee ακούσατε ακούσατε σατυρικόν άσμαaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa http://environmentfood.blogspot.com/2008/02/blog-post_15.html τον δήμαρχον ετούτον αμά τον ...π....... για άλλα δέκα χρόνια άιντε καθαρίσαμε δήμαρχε σε αγαπάω όταν κάνεις μαλακίες γιατί δείχνεις σε όλους τι σημαίνει αριστερά!!! κάνε κι άλλα τέτοια σταύρο μου καλό παιδί κάνε κι άλλα τέτοια να μην μας βασχαθείς! -------------------- αφιερωμένο τρελά και αγαπησιάρικά στο ΣΥΡΙΖΑ και τον Σταύρο Κόντο, Δήμαρχο Νέας Φιλαδέλφειας!!!
ο/η Βασιλική έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 9:28 μμ Καλησπέρα. Πολύ ταλαντούχα τα παιδιά απο το Κόμεντυ κλάμπ. Μακάρι να συνεχίσουν έτσι. Δεν χρειάζεται να βγαίνουν στην τηλεόραση γιατί αυτό το χαζοκούτι φθείρει τα πάντα. Η σάτυρα έχει ένα όριο όμως,εγώ έτσι πιστεύω. Το όριο της σάτιρας είναι η ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
ο/η datura έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 9:35 μμ @basiliki κάτω τα όρια! όρια [ανίχνευσης] = detection limits έχουμε μόνο στη χημεία σάτιρα Must be UNLIMITED!!! φανταστείτε πόσο ανούσιος θα ήτο ο Αριστοφάνης αν έβαζε όρια... έλεος! όχι άλλα όριααααααααααααααααα
ο/η http://comedyclubgreece.blogspot.com/ έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 11:29 μμ @ γιαννη απο τα Βριλησσια σε ευχαριστουμε Να μας ξαναρθεις Ναι ο κωμικος ας ειναι γνησιος και τολμηρος και οχι μεσα στησυμβαση Ετσι δεν ειναι?? διαφοροι διασκεδαστες?? @ ντατουρα.. συμφωνω τα ορια ειναι για τους νετος οριων και εντος οριων βλεπουμε τα αποτελεσματα Μικρροαστισμος βολεματα και μικρος οριζοντας ασφυξια @βασιλικη ναι οντως η τηλεοραση φθειρει.. και εμας μας στενεψε η περιοδος που ειμασταν εκει γιατι αυτολογοκρινεσαι μοιραια και τελικα η αναγνωρισιμοτητα δεν αξιζει αν προκειται να προσαρμοζεις το υφος της δουλειας σου στη υποτιθεμενο γουστο της μεγαλης καταναλωσης που και αυτο καθοδηγουμενο ειναι βεβαια για να μην θιγονται οι ιεροι κανονες της σωου μπιζζζζζζζζζζζζζζζ
ο/η SPARTAKOS U.S.A. έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 11:36 μμ OI MEGALITEROI KOMIKOI POY PERASANE APO THN ELLADA KAI POY SYNEXIZETE H KWMODIATOYS ME TOYS NEOTEROYS AERITSIDES EINAI OI ELLHNES POLITIKOI...
ο/η datura έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 11:36 μμ @lrikaki dvd....bizzzzz asfalistiko...bizzzzz "good night, good luck" .....tzizzzzz κάνει το tv-bizzzzzzzzzzzzzzz στα χρόνια του Μακάρθι, ή του ΚΚ... δηλ. Ανδριανού-Αγγέλου... ναααααααα ο/η datura έγραψε στις Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2008 11:39 μμ @spartakus the biggest comedy-politician is your Iraq-bloody president, Mr μπους [θάμνος] Jr...and the 2nd biggest is Tony Bliar [blair]... perastika God sHave the Queen and god bless Obama!
ο/η http://comedyclubgreece.blogspot.com/ έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 3:32 πμ η αισθητικη και η ηθικη σταση του καθενα μοιραια τοποθετει και αποκαλυπτει να ορια του οχι απαραιτητα ως συνορο η ως απαγορευση αλλα ως οριζοντα..ο τροπος που ντυνομαστε ο τροπος που μιλαμε,το τροπος που λεμε ευχαριστω και συγνωμη,οριζουν το τροπο που υπαρχουμε και δρουμε ως πολιτες ως κοινωνικα οντα αλλα και ως παραγωγοι κωμωδιας..τα ορια μας ειναι καλο να οριζονται απο εμας τους ιδιους και οχι απο τους κανονες της υποκρισιας η της κοινωνικης συμεπριφορας που επιβαλλουν τα συστηματα εξουσιας της διαχειρησης η των ΜΜΕ
ο/η http://comedyclubgreece.blogspot.com/ έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 3:46 πμ αλεκο εχεις δικηο οι φοβοι και οι ενοχες βρισκονται πισω απο τις συμπεριφορες μας..απενεχοποιηση τωρα !! καλο συνθημα θα ηταν αν το τολμουσαμε σε ολα τα επιπεδα της ζωης στην οικογενεια στο πρωτο φρουριο στη δουλεια στις σχεσεις..δεν ειναι μονο οι θρησκεια που διδασκει ενοχες οι κοινωνικη δομη τις ενθαρρυνει και τις χρησιμοποιει και η οικογενεια συχνα τις επικυρωνει δυστυχως.. Κωνσταντινε αγαπητε σας ακουω...εδω και λιγη ωρα που επεστρεψα απο το Κομεντυ Κλαμπ και χαιρομαι για το διαλογο και για την κριτικη διαθεση που κατοικει στα σχολια πολλων ακροατων που περιτρανα παλι αποδεικνυει οτι το κοινο εμεις δηλαδη δεν ειναι μονο αντικειμενο χειρισμου ,το γουστο του μπορει οφειλει και τολμα να διαφοροποιειται..ευτυχως!
ο/η αλεκος SWE έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 3:58 πμ Απενεχοποιηση και αποποινικοποιηση τωρα!! Το δευτερο ασχετο αλλα ειπα να το πεταξω τωρα για να χαλαρωσουμε...Δικιο εχεις δεν ειναι μονο η θρησκεια... Αλλα αν πιασουμε και την οικογενεια και την πατριδα και την κοινωνια θα με πετροβολησουνε... Παει πολυ...Σημερα λιγο απο θρησκεια, απο αυριο τα υπολοιπα.... Εχει παρεξηγηθει κανενας μαζι σου στο Κομεντυ Κλαμπ που να αρχισει φασαρια;; Δεν ξερω πως ειναι το κοινο το ελληνικο σε Κομεντυ Κλαμπ αλλα επειδη ακομα καιμε βιβλια στην ελλαδα απορω αν σου εχουν τυχει τετοια...
ο/η Μιχάλης από Αγγλία έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 4:12 πμ Πάντως εμένα ο Λαζόπουλος μου αρέσει..Και ο Πανούσης..Και η Ελληνοφρένεια φυσικά φυσικά..Και οι Α.Μ.Α.Ν..Όλοι μου αρέσουν..Και λίγα λένε, θα μπορούσαν και καλύτερα και περισσότερα..Δηλ. φταίω εγώ που αριστερίζουν;; Ας κάνει και ο Άδωνις σάτιρα..
ο/η http://comedyclubgreece.blogspot.com/ έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 4:14 πμ @aleko SWE ...μια φορα μια γυναικα παρεξηγηθηκε γιατι ο κωμικος ηταν απειρος και αντι να αντιμετωπισει με χιουμορ το θυμο της για ενα θεμα χειρισμου της γυναικειας ομοφυλοφιλιας..αρχισε μια εντονη αντιπαραθεση πολυ αμηχανη μαζι της και ευτυχως ο παρουσιαστης το εσωσε στο τελος βαζοντας ενα αναλαφρο κωμικο τελος.Στη σκηνη ειναι δυσκολο να ανοιξεις τετοιου τυπου διαλογο ακομη κι αν εχεις αλλη γνωμη..κι οποιος θιγεται οπως ειπε τωρα η κυρια Νικη ας μην θιγεται...η τουλαχιστον ας προσεγγιζει τις διαφορετικες αποψεις με χιουμορ και να μην εμπλεκεται με θυμο..αυτο κρινω οτι ηταν λαθος του δικου μας κωμικου και κυριως της αμηχανιας που λογω απειριας παγιδευτηκε σε αντιπαραθεση Αυτο ηατν το μονο παρατραγουδο εδω και 14 χρονια Αρα καλο σκορ!!
ο/η αλεκος SWE έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 4:35 πμ Λουκια κολησα με το κομματι του Λεωνιδα τωρα ειδα το ποστ σου... Οπως βλεπεις και στην εκπομπη δεν παει πισω η σατιρα... ...η τουλαχιστον ας προσεγγιζει τις διαφορετικες αποψεις με χιουμορ και να μην εμπλεκεται με θυμο... Ναι νομιζω αυτο ειναι κλειδι γενικοτερα στις διαπροσωπικες σχεσεις... Ηταν λαθος του κωμικου η αντιδραση του συμφωνω, αλλα και ενα ατομο που παει σε κομεντυ κλαμπ οσο ανυποψιαστο και να ειναι για το τι γινεται εκει μεσα πρεπει να εχει μια κρανιοτρικυμια για να τσακωνεται με εναν κωμικο... Αμα ηταν μονο αυτο σε 14χρονια μιλαμε για φοβερο σκορ!!! Προπονητρια στον Ολυμπιακο να πας μιας και αρχισανε τα αθλητικα οι ακροατες...
ο/η undertaker έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:17 πμ
Καλησπέρα. Παρακολουθώ τα παιδιά που κάνουν standup comedy. Είναι παρήγορο που αγωνίζονται και κρατούν ψηλά την σημαία. Πιστεύω ότι μετά τον Χάρρυ Κλύν υπήρξε το απόλυτο κενό στον χώρο αυτό, μέχρι που εμφανίστηκε αυτή η ομάδα.
Δύο φορές τους έχω δεί απο κοντά και πράγματικά προσφέρουν άφθονο γέλιο. Η σάτιρα, δεν πρέπει να είναι καθοδηγούμενη ή χειραγωγημένη. Νομίζω ότι ο κωμικός θα πρέπει να σταματά μόνο στα όρια της προσβολής της αξιοπρέπειας όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω. Μέχρι εκείνο το σημείο όμως θα πρέπει να είναι αμείλικτος, όπως ο Αριστοφάνης. Να μην χαρίζεται και η σάτιρα του να είναι σφαιρική και όχι στοχευμένη, όπως κάνει ο κύριος Λαζόπουλος.. Ευστοχα καλέσατε την Ρικάκη γιατί είναι χρόνια στον χώρο. Δυστυχώς δεν θα ακούσω πολύ ώρα καθώς αύριο δουλεύω. Πιστεύω ότι η κουβέντα απόψε θα έχει πολύ ζουμί.Καληνύχτα σε όλους τους φίλους.
ο/η MENIA έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:20 πμ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΓΑΛΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΤΥΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΕΓΩ ΑΚΟΥΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ,ΣΤΟ ΣΤΑΡ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΛΙΑΤΣΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ. ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ. ΠΛΑΚΑ ΕΧΟΥΝ!
ο/η Astron έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:22 πμ
καλημερα. αν βαλεις ορια σε κατι τοτε χανει την ελευθεριοτητα του. Τα ορια ειναι σαν χαλιναρια , που εμποδιζουν το "αλογο" να κινηθει ελευθερα δεξια ή αριστερα και το οδηγουν ευθεια.
Το οριο βαζει την ελευθερια στο περιθωριο.
ο/η stratos έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:27 πμ
o lazopoulos kanei kathara politiki satira kai malista exei skopimotites. oi stand u p comeddians opos oi apopsinoi kalesmenoi satirizoyn ta panta. exei megali diafora. episis paidia opos oi simerinoi kalesmenoi sas den exoyn skopo na anevasoyn ta noymera tis AGB, alla na anevasoyn to kefi ton anthropwn.
Adikei ta paidia toy stand up comedy na ta sygkrinei kapoiow me ton kathe politikanti Lazopoylo. Eleos opos leei kai kapoiow akroatis apo to Galatsi.
o lazopoulos kanei kathara politiki satira kai malista exei skopimotites. oi stand u p comeddians opos oi apopsinoi kalesmenoi satirizoyn ta panta. exei megali diafora. episis paidia opos oi simerinoi kalesmenoi sas den exoyn skopo na anevasoyn ta noymera tis AGB, alla na anevasoyn to kefi ton anthropwn.
Adikei ta paidia toy stand up comedy na ta sygkrinei kapoiow me ton kathe politikanti Lazopoylo. Eleos opos leei kai kapoiow akroatis apo to Galatsi.
ο/η ΜΕΝΙΑ έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:28 πμ
ΣΤΡΑΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ. Ο ΛΑΖΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΩΝ ΜΜΕ. ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑΛΕΝΤΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.
ο/η Αγγελική έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:34 πμ
Καλησπέρα. σαφώς και η σάτιρα ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ. Δεν μπορεί ο καθένας να βγαίνει στο γυαλί ή όπου αλλού και να σπιλώνει ανθρώπους ή να λασπολογεί εναντίον όποιου του έχει απωθημένα. Το έχουμε δεί πολλές φορές ότι κάποιοι στο όνομα της δήθεν ελευθερίας του λόγου, εξαπολύουν συκοφαντίες κατά ανθρώπωνμχωρίς οι δεύτεροι να έχουν την ευκαιρία να απαντήσουν εκείνη την ώρα. Σαφώς λοιπόν και πρέπει να υπάρχει ΦΡΕΝΟ και όχι να ισοπεδώνονται τα πάντα δήθεν "στην πλάκα". Ευχαριστώ.
ΣΤΡΑΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ. Ο ΛΑΖΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΩΝ ΜΜΕ. ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑΛΕΝΤΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.
ο/η Αγγελική έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:34 πμ
Καλησπέρα. σαφώς και η σάτιρα ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ. Δεν μπορεί ο καθένας να βγαίνει στο γυαλί ή όπου αλλού και να σπιλώνει ανθρώπους ή να λασπολογεί εναντίον όποιου του έχει απωθημένα. Το έχουμε δεί πολλές φορές ότι κάποιοι στο όνομα της δήθεν ελευθερίας του λόγου, εξαπολύουν συκοφαντίες κατά ανθρώπωνμχωρίς οι δεύτεροι να έχουν την ευκαιρία να απαντήσουν εκείνη την ώρα. Σαφώς λοιπόν και πρέπει να υπάρχει ΦΡΕΝΟ και όχι να ισοπεδώνονται τα πάντα δήθεν "στην πλάκα". Ευχαριστώ.
ο/η Winston έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:37 πμ
Tote as mhn to periorisoume sto lazopoulo... H kwmwdia einai to zhn,h satira to eu zhn. As akousoume/diabasoume tous filtatous synellhnes k tha topotheththoume (plhthintikos eugeneias o ek tou buckingham palace ekporeuomenos filtate datura)
Tote as mhn to periorisoume sto lazopoulo... H kwmwdia einai to zhn,h satira to eu zhn. As akousoume/diabasoume tous filtatous synellhnes k tha topotheththoume (plhthintikos eugeneias o ek tou buckingham palace ekporeuomenos filtate datura)
ο/η Super Mario έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:46 πμ
Πολύ καλή ιδέα το σατιρολόγιο . Η σάτιρα είναι το αντίδοτο στη μιζέρια της καθημερινότητας . Φυσικά και δεν πρέπει να έχει όρια , ούτε από τη μεριά του δημιουργού (αυτολογοκρισία) όπως και οποιαδήποτε μορφή τέχνης . Ο Χάρυ Κλυν χάραξε μονοπάτια (ή μήπως λεωφόρους?) στη μεταπολιτευτική πολιτική -και όχι μόνον- σάτιρα. Στα τέλη των 90ς η μισή ελλάδα περίμενε πως και πως να γελάσει με τα καμώματα των ΑΜΑΝ , κουράστηκαν (ή κορέστηκαν?) κι αυτοί .... Δυστυχώς στο Ελλαδιστάν του 2008 η σάτιρα συγκεκριμενοποιείται στο πρόσωπο του Λάκη για το 99$ του κόσμου . Όχι ότι είναι κακός αλλά προσπάθειες σαν της Λουκίας , του Τζιμάκου δεν γίνονται ευρέως γνωστές και αν δεν υπήρχε το Σταρ για τη Λουκία και ο "ακατανόμαστος" + κάποιες άλλες περιπτώσεις τραβηγμάτων σε δικαστήρια (ελλ. σημαία σφυροδρέπανο κλπ.) για τον Πανούση , θα τους ήξεραν λίγοι και εκλεκτοί . Κάποτε περιμέναμε πως και πως πότε θα βγει η επόμενη επιθεώρηση να γελάσουμε με τα χάλια μας , οι νεότεροι δεν ασχολούντια με το σπορ (καλά κάνουν?) . Τα βιντεάκια στο γιουτιούμπ είναι μια διέξοδος , αλλά πόσα από αυτά δεν είναι φτιαγμένα σε κομματικά επιτελεία ? Ποιός θα τολμήσει να σατιρίσει την τρέχουσα πολιτικο-μιντιο-κοινωνική κατάσταση ; Και , κυρίως , ποιος έχει τις δυνάμεις να γελάσει με όλα αυτά ; Ή μήπως το γέλιο και η σάτιρα είναι η καλύτερη άμυνα σε όλα αυτά που μας ψυχοπλακώνουν και δυναστεύουν ; ΙΔΕΑ : η επόμενη πορεία - συγκέντρωση να μην έχει ούτε συνθήματα , ούτε χρώματα , μόνο γέλιο . Να μαζευτούμε και να γελάμε κατάμουτρα και ασταμάτητα σε όλους αυτούς που γελάνε πίσω απ' την πλάτη μας ....
ο/η αλεκος SWE έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:47 πμ
Πως γινεται να σταματα η σατιρα στα ορια της προσβολης της αξιοπρεπειας;;;; Ποια ειναι αυτα τα ορια;;; Και ποιος τα θετει;; Και αν δεν συμφωνουν με τη γραμμη των οριων του αλλου τι γινεται;;;Η σατιρα απαιτειται να ΜΗΝ εχει ορια για να ειναι σατιρα και μη καθοδηγουμενη...Ετσι και αλλιως ορια υπαρχουν... Τα βαζει ο αποδεκτης της σατιρας, το κοινο...Αν δεν του αρεσει κλεινει την τιβι, το ραδιο,την πορτα του. Σηκωνεται και φευγει απο το μαγαζι .. Οταν η περισσοτεροι το κανουν αυτο η σατιρα του καλλιτεχνη απετυχε και παει και αυτος σπιτι του...Οταν ομως δεν το κανουν οι περισσοτεροι γιατι η ευαισθησια και ο πουριτανισμος του καθενα να αφαιρει το δικαιωμα στουσ υπολοιπους να συνεχισουν να ακουν και να αφαιρει απο τον καλιτεχνη το δικαιωμα στην εκφραση; Αυτο ειναι φασισμος των ολιγων... Εστω και αν οι ολιγοι κοκορευονται για τις δημοκρατικες τους ριζες.
Πολύ καλή ιδέα το σατιρολόγιο . Η σάτιρα είναι το αντίδοτο στη μιζέρια της καθημερινότητας . Φυσικά και δεν πρέπει να έχει όρια , ούτε από τη μεριά του δημιουργού (αυτολογοκρισία) όπως και οποιαδήποτε μορφή τέχνης . Ο Χάρυ Κλυν χάραξε μονοπάτια (ή μήπως λεωφόρους?) στη μεταπολιτευτική πολιτική -και όχι μόνον- σάτιρα. Στα τέλη των 90ς η μισή ελλάδα περίμενε πως και πως να γελάσει με τα καμώματα των ΑΜΑΝ , κουράστηκαν (ή κορέστηκαν?) κι αυτοί .... Δυστυχώς στο Ελλαδιστάν του 2008 η σάτιρα συγκεκριμενοποιείται στο πρόσωπο του Λάκη για το 99$ του κόσμου . Όχι ότι είναι κακός αλλά προσπάθειες σαν της Λουκίας , του Τζιμάκου δεν γίνονται ευρέως γνωστές και αν δεν υπήρχε το Σταρ για τη Λουκία και ο "ακατανόμαστος" + κάποιες άλλες περιπτώσεις τραβηγμάτων σε δικαστήρια (ελλ. σημαία σφυροδρέπανο κλπ.) για τον Πανούση , θα τους ήξεραν λίγοι και εκλεκτοί . Κάποτε περιμέναμε πως και πως πότε θα βγει η επόμενη επιθεώρηση να γελάσουμε με τα χάλια μας , οι νεότεροι δεν ασχολούντια με το σπορ (καλά κάνουν?) . Τα βιντεάκια στο γιουτιούμπ είναι μια διέξοδος , αλλά πόσα από αυτά δεν είναι φτιαγμένα σε κομματικά επιτελεία ? Ποιός θα τολμήσει να σατιρίσει την τρέχουσα πολιτικο-μιντιο-κοινωνική κατάσταση ; Και , κυρίως , ποιος έχει τις δυνάμεις να γελάσει με όλα αυτά ; Ή μήπως το γέλιο και η σάτιρα είναι η καλύτερη άμυνα σε όλα αυτά που μας ψυχοπλακώνουν και δυναστεύουν ; ΙΔΕΑ : η επόμενη πορεία - συγκέντρωση να μην έχει ούτε συνθήματα , ούτε χρώματα , μόνο γέλιο . Να μαζευτούμε και να γελάμε κατάμουτρα και ασταμάτητα σε όλους αυτούς που γελάνε πίσω απ' την πλάτη μας ....
ο/η αλεκος SWE έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:47 πμ
Πως γινεται να σταματα η σατιρα στα ορια της προσβολης της αξιοπρεπειας;;;; Ποια ειναι αυτα τα ορια;;; Και ποιος τα θετει;; Και αν δεν συμφωνουν με τη γραμμη των οριων του αλλου τι γινεται;;;Η σατιρα απαιτειται να ΜΗΝ εχει ορια για να ειναι σατιρα και μη καθοδηγουμενη...Ετσι και αλλιως ορια υπαρχουν... Τα βαζει ο αποδεκτης της σατιρας, το κοινο...Αν δεν του αρεσει κλεινει την τιβι, το ραδιο,την πορτα του. Σηκωνεται και φευγει απο το μαγαζι .. Οταν η περισσοτεροι το κανουν αυτο η σατιρα του καλλιτεχνη απετυχε και παει και αυτος σπιτι του...Οταν ομως δεν το κανουν οι περισσοτεροι γιατι η ευαισθησια και ο πουριτανισμος του καθενα να αφαιρει το δικαιωμα στουσ υπολοιπους να συνεχισουν να ακουν και να αφαιρει απο τον καλιτεχνη το δικαιωμα στην εκφραση; Αυτο ειναι φασισμος των ολιγων... Εστω και αν οι ολιγοι κοκορευονται για τις δημοκρατικες τους ριζες.
ο/η Μικρός Ανεμολογίτης,διαχειριστής της σελίδας έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 0:55 πμ Καλημέρα σε όλους. Καλή συν-ακρόαση. Μπαμπινιώτης: Τα ομόηχα επίθετα σατιρικός και σατυρικός διαφέρουν ως προς την προέλευση και τη σημασία. Το επίθετο σατιρικός συνδέεται με τη σάτιρα (λατινικής αρχής) ποιητικό έργο με περιπαικτικό, σκωπτικό ή χλευαστικό χαρακτήρα, ενώ το επίθετο σατυρικός συνδέεται με την αρχαία λέξη Σάτυρος, με την οποία προσδορίζονταν οι τραγοπόδαροι ακόλουθι του Διονύσου στην ελληνική μυθολογία.
Ευχαριστούμε την A.M που μας το έστειλε.
Ευχαριστούμε την A.M που μας το έστειλε.
ο/η Ρούλα απο Πάτρα έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 1:20 πμ
Καλημέρα,όμορφη η εκπομπή απόψε. Να ξεφύγουμε λίγο απο τις εντάσεις. Ας βάλουμε το χιούμορ στην ζωή μας. Το γέλιο δίνει ζωή.
Καλημέρα,όμορφη η εκπομπή απόψε. Να ξεφύγουμε λίγο απο τις εντάσεις. Ας βάλουμε το χιούμορ στην ζωή μας. Το γέλιο δίνει ζωή.
ο/η Αγαθονίκη έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 1:26 πμ
..τέχνη δεν υπάρχει δεν γεννάται δεν εξαφανίζεται δεν θνήσκει, διατρέχει μέσω της τροχιάς της μια αέναη τροχία και υπάρχει όσο υπάρχουν όλα τ 'αλλα αένα πράγματα των ματιών μας , βέβαια τα μάτια δεν τα βλέπουνε όλα γιαυτό κάνομε τέχνη μάλλονε βέβαια το να κάνεις τέχνη με κάποιον άλλονε ε αυτό λέγεται σάτυρα διότι πολλές φορές οι αποκαλούμενοι καλλιτέχναι και αρτίσται αυτοαφαιρούν από το καλλιτέχνης την τέχνη εσκεμένα ή μη, ηθελημένα ή μη και μένουν μόνο κάλλι..+κάτι άλλο άσχετο, ή σάτυρα λοιπόν υπάρχει για να καλύψει την ανυπαρξία της τέχνης στους πεπερασμένους καλλιτέχνες που της απέβαλαν.. βέβαια η σάτυρα βρήσκει εφαρμογή όπως θα λέγαμε σήμερον σε όλα τα πρόσωπα π.χ πολιτικά, απολιτίκ κτλ και αυτό πάλι γιατί όλα τα πρόσωπα τίνουν με πράξεις και λόγια να κινούνται στο χώρο και στο χρόνο ως μη πεπερασμένα ενώ είναι ακριβώς το αντίθετο . Χάνοντας έτσι το μέτρο της άεναης αυτής πράξης, η σάτυρα ως μέρος της αέναης τέχνης επιφέρει αυτό ακριβώς που χάθηκε το μέτρο :)
Τέχνη > φύσης > άνθρωπας ..όταν δεν υπάρχουμε μόνο τότε δεν υπάρχει τέχνη, άρα ο αυτοσαρκασμός και η σάτυρα είναι στοιχείο ύπαρξης του ανθρώπου μιας και μπορεί να ξαναθέσει την ουσία του μέτρου στα πράγματα των ανθρώπων που δυστιχώς σε αυτά αποδίδουν ουσία . 'Αρα όταν τα όρια για κάποιο λόγο έχουν "χαθεί" η σάτυρα μοιάζει να μην έχει τα δικά της όρια, όμως μήπως συμβαίνει το αντίθετο ;
Άρα τα όρια θα θέτουμε τι πιο απλά,, εμείς :p
..τέχνη δεν υπάρχει δεν γεννάται δεν εξαφανίζεται δεν θνήσκει, διατρέχει μέσω της τροχιάς της μια αέναη τροχία και υπάρχει όσο υπάρχουν όλα τ 'αλλα αένα πράγματα των ματιών μας , βέβαια τα μάτια δεν τα βλέπουνε όλα γιαυτό κάνομε τέχνη μάλλονε βέβαια το να κάνεις τέχνη με κάποιον άλλονε ε αυτό λέγεται σάτυρα διότι πολλές φορές οι αποκαλούμενοι καλλιτέχναι και αρτίσται αυτοαφαιρούν από το καλλιτέχνης την τέχνη εσκεμένα ή μη, ηθελημένα ή μη και μένουν μόνο κάλλι..+κάτι άλλο άσχετο, ή σάτυρα λοιπόν υπάρχει για να καλύψει την ανυπαρξία της τέχνης στους πεπερασμένους καλλιτέχνες που της απέβαλαν.. βέβαια η σάτυρα βρήσκει εφαρμογή όπως θα λέγαμε σήμερον σε όλα τα πρόσωπα π.χ πολιτικά, απολιτίκ κτλ και αυτό πάλι γιατί όλα τα πρόσωπα τίνουν με πράξεις και λόγια να κινούνται στο χώρο και στο χρόνο ως μη πεπερασμένα ενώ είναι ακριβώς το αντίθετο . Χάνοντας έτσι το μέτρο της άεναης αυτής πράξης, η σάτυρα ως μέρος της αέναης τέχνης επιφέρει αυτό ακριβώς που χάθηκε το μέτρο :)
Τέχνη > φύσης > άνθρωπας ..όταν δεν υπάρχουμε μόνο τότε δεν υπάρχει τέχνη, άρα ο αυτοσαρκασμός και η σάτυρα είναι στοιχείο ύπαρξης του ανθρώπου μιας και μπορεί να ξαναθέσει την ουσία του μέτρου στα πράγματα των ανθρώπων που δυστιχώς σε αυτά αποδίδουν ουσία . 'Αρα όταν τα όρια για κάποιο λόγο έχουν "χαθεί" η σάτυρα μοιάζει να μην έχει τα δικά της όρια, όμως μήπως συμβαίνει το αντίθετο ;
Άρα τα όρια θα θέτουμε τι πιο απλά,, εμείς :p
ο/η πρεζα tv έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 1:46 πμ
Tις καλημερες μου στη κυρια Ρικακη... Σατηρα ειναι η ικανοτητα να μπορεις να σχολιαζεις με το δικο σου τροπο τα κακως κειμενα των ημερων και οχι μονο... Και φυσικα,δεν νομιζω οτι υπαρχει αμφισβητηση...Στην σατηρα,ΔΕΝ υπαρχουν ορια και αυτοι που προσπαθουν να τα βαλουν ειναι τουλαχιστον "φασιστες της τεχνης"...
Tις καλημερες μου στη κυρια Ρικακη... Σατηρα ειναι η ικανοτητα να μπορεις να σχολιαζεις με το δικο σου τροπο τα κακως κειμενα των ημερων και οχι μονο... Και φυσικα,δεν νομιζω οτι υπαρχει αμφισβητηση...Στην σατηρα,ΔΕΝ υπαρχουν ορια και αυτοι που προσπαθουν να τα βαλουν ειναι τουλαχιστον "φασιστες της τεχνης"...
ο/η Mr Arkadin έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 1:48 πμ
Η σάτιρα δεν έχει όρια - η τέχνη δεν έχει όρια, υπάρχει όμως πλαστή τέχνη όπως και υπάρχει πλαστή σάτιρα. Ο κ. Λαζοπουλος δεν παράγει σάτιρα, δεν μπορεί κάποιος που είναι χωμένος στο σύστημα εδώ και 30 χρόνια να μας πουλήσει φτηνή κριτική για το ίδιο αυτό σύστημα. Η εκπομπή του Λαζοπουλου δεν είναι σατιρική, είναι ένα εργαλείο για προσωπικά celeb ξεκαθαρίσματα πολύ χαμηλού επιπέδου. Εκνευρίζομαι αφάνταστα που μιλάμε για σάτιρα και αναφερόμαστε σε αυτόν τον άνθρωπο.
Η σάτιρα δεν έχει όρια - η τέχνη δεν έχει όρια, υπάρχει όμως πλαστή τέχνη όπως και υπάρχει πλαστή σάτιρα. Ο κ. Λαζοπουλος δεν παράγει σάτιρα, δεν μπορεί κάποιος που είναι χωμένος στο σύστημα εδώ και 30 χρόνια να μας πουλήσει φτηνή κριτική για το ίδιο αυτό σύστημα. Η εκπομπή του Λαζοπουλου δεν είναι σατιρική, είναι ένα εργαλείο για προσωπικά celeb ξεκαθαρίσματα πολύ χαμηλού επιπέδου. Εκνευρίζομαι αφάνταστα που μιλάμε για σάτιρα και αναφερόμαστε σε αυτόν τον άνθρωπο.
ο/η αλεκος SWE έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 1:49 πμ
Αμα το κανει αυτο ο καλιτεχνης και το κοινο ενω δεν του αρεσει καθεται και τον ακουει και ξαναπαει να τον ακουσει, προφανως ειναι αρρωστο το κοινο... καπως ετσι δεν ειναι και με τον Μακη... Ολοι τον βριζουν και ολοι τον βλεπουν με τη δικαιολογια να δουμε τι θα μας πει παλι...Καλος ο αυτοσαρκασμος και η αυτοκριτικη του καλλιτεχνη αλλα αυτα ειναι και χαρακτηριστικα που πρεπει εχει και ο καθενας στο κοινο...
Αμα το κανει αυτο ο καλιτεχνης και το κοινο ενω δεν του αρεσει καθεται και τον ακουει και ξαναπαει να τον ακουσει, προφανως ειναι αρρωστο το κοινο... καπως ετσι δεν ειναι και με τον Μακη... Ολοι τον βριζουν και ολοι τον βλεπουν με τη δικαιολογια να δουμε τι θα μας πει παλι...Καλος ο αυτοσαρκασμος και η αυτοκριτικη του καλλιτεχνη αλλα αυτα ειναι και χαρακτηριστικα που πρεπει εχει και ο καθενας στο κοινο...
ο/η Μιχάλης από Αγγλία έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:08 πμ
Μόλις άρχισα να ακούω και μόλις διάβασα όλα τα σχόλια. Παρατηρώ συχνά πως λείπει η κοινή λογική και αυτό με στενοχωρεί γιατί αναγκάζομαι να υπερασπιστώ ανθρώπους που στην τελική δε δίνω δεκάρα γι'αυτούς. Και εξηγούμαι:
Είμαι ο Λαζόπουλος ή ο Καλαμούκης ή ο Μητσικώστας παλιότερα, κι έχω εκπομπή σάτιρας στην τηλεόραση ή οπουδήποτε. Ποιους ακριβώς θα σατιρίσω αν δε σατηρίσω αυτούς που σατηρίζω τώρα;; Εννοείται πως θα τα χώσω στη Βροχοπούλου και τα κλάματά της on air, εννοείται πως θα ασχοληθώ με τον Άδωνι και τις μπουρδολογίες του, εννοείται πως ο Κούλης ο Μητσοτάκης ή ο θεός Κουλούρης μου προσφέρει άφθονο υλικό. Εννοείται πως στη Βουλή θα πιαστώ από τις ακραίες μπουρδολογίες της Καϊλή. Εννοείται πως ο Γεωργίου ή ο Τσουκαλάς λόγω στυλ μου δίνουν άφθονες αφορμές. Εννοείται πως ο Κούγιας είναι νούμερο και ΘΕΛΕΙ να τον σατηρίσω, να κάνω πλάκα μαζί του.
Είναι απλό, αυτοί εκτείθενται πιο πολύ, αυτούς πιάνω στο στόμα μου και στην εκπομπή μου. Δηλ. τι να πω;; Για το μουστάκι του Κουβέλη ή για το ταγιέρ της Παπαρήγα; Δεν πουλάω έτσι. Δεν κάνω τίποτα. Δε μου δίνουν υλικό αυτή, δεν τραβάνε τα φώτα. Κάποια πράγματα είναι πολύ πιο απλά απ' ότι νομίζετε. Αυτή είναι η γνώμη μου.
Και φυσικά: ό,τι θέλω σατηρίζω, όποιον θέλω και χωρίς όρια. Τέλος.
ο/η Αλεξάνδρα έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:08 πμ
Καλημέρα ΚΟΚΕ μας:)
ο/η Αγαθονίκη έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:08 πμ
Δείτε και έναν "απόδημο" έλληνα σάτυρο που τα πάει αρκετά "καλά" με το κοινο του :
Zach Galifianakis
Δείτε στο youtube : http://youtube.com/watch?v=Q86EdrAj5m8
Στην wikipedia : http://en.wikipedia.org/wiki/Zach_Galifianakis
Στην ιστοσελίδα του : http://www.zachgalifianakis.com/
ο/η astron έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:11 πμ
agathoniki
o Galifianakis einai apaixtos kai malista poly gnostos ekso.
ο/η Ασημίνα έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:14 πμ
Μόλις έπεσα τυχαία πάνω στο μπλόγκ σας και θέλω να σας πώ συγχαρητήρια. Δεν γνωρίζω την εκπομπή αλλά συντονίστηκα πρίν λίγο και ακούγεται ενδιαφέρουσα. Καληνύχτα σε όλους.
ο/η Αγαθονίκη έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:18 πμ
@astron, απ' ότις φαίνεται, τα "σπάει" :D φοβερά και τα μουσικά βίντεο-cλίπς παρωδίες όπως τα :
Fionna Apple & Zach Galifianakis - Not abou love www.youtube.com/watch?v=krTE0AJkqj4
Kanye West & Zach Galifianakis - Can't Tell Me Nothing http://youtube.com/watch?v=ThrkYvji6tc
Μόλις άρχισα να ακούω και μόλις διάβασα όλα τα σχόλια. Παρατηρώ συχνά πως λείπει η κοινή λογική και αυτό με στενοχωρεί γιατί αναγκάζομαι να υπερασπιστώ ανθρώπους που στην τελική δε δίνω δεκάρα γι'αυτούς. Και εξηγούμαι:
Είμαι ο Λαζόπουλος ή ο Καλαμούκης ή ο Μητσικώστας παλιότερα, κι έχω εκπομπή σάτιρας στην τηλεόραση ή οπουδήποτε. Ποιους ακριβώς θα σατιρίσω αν δε σατηρίσω αυτούς που σατηρίζω τώρα;; Εννοείται πως θα τα χώσω στη Βροχοπούλου και τα κλάματά της on air, εννοείται πως θα ασχοληθώ με τον Άδωνι και τις μπουρδολογίες του, εννοείται πως ο Κούλης ο Μητσοτάκης ή ο θεός Κουλούρης μου προσφέρει άφθονο υλικό. Εννοείται πως στη Βουλή θα πιαστώ από τις ακραίες μπουρδολογίες της Καϊλή. Εννοείται πως ο Γεωργίου ή ο Τσουκαλάς λόγω στυλ μου δίνουν άφθονες αφορμές. Εννοείται πως ο Κούγιας είναι νούμερο και ΘΕΛΕΙ να τον σατηρίσω, να κάνω πλάκα μαζί του.
Είναι απλό, αυτοί εκτείθενται πιο πολύ, αυτούς πιάνω στο στόμα μου και στην εκπομπή μου. Δηλ. τι να πω;; Για το μουστάκι του Κουβέλη ή για το ταγιέρ της Παπαρήγα; Δεν πουλάω έτσι. Δεν κάνω τίποτα. Δε μου δίνουν υλικό αυτή, δεν τραβάνε τα φώτα. Κάποια πράγματα είναι πολύ πιο απλά απ' ότι νομίζετε. Αυτή είναι η γνώμη μου.
Και φυσικά: ό,τι θέλω σατηρίζω, όποιον θέλω και χωρίς όρια. Τέλος.
ο/η Αλεξάνδρα έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:08 πμ
Καλημέρα ΚΟΚΕ μας:)
ο/η Αγαθονίκη έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:08 πμ
Δείτε και έναν "απόδημο" έλληνα σάτυρο που τα πάει αρκετά "καλά" με το κοινο του :
Zach Galifianakis
Δείτε στο youtube : http://youtube.com/watch?v=Q86EdrAj5m8
Στην wikipedia : http://en.wikipedia.org/wiki/Zach_Galifianakis
Στην ιστοσελίδα του : http://www.zachgalifianakis.com/
ο/η astron έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:11 πμ
agathoniki
o Galifianakis einai apaixtos kai malista poly gnostos ekso.
ο/η Ασημίνα έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:14 πμ
Μόλις έπεσα τυχαία πάνω στο μπλόγκ σας και θέλω να σας πώ συγχαρητήρια. Δεν γνωρίζω την εκπομπή αλλά συντονίστηκα πρίν λίγο και ακούγεται ενδιαφέρουσα. Καληνύχτα σε όλους.
ο/η Αγαθονίκη έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:18 πμ
@astron, απ' ότις φαίνεται, τα "σπάει" :D φοβερά και τα μουσικά βίντεο-cλίπς παρωδίες όπως τα :
Fionna Apple & Zach Galifianakis - Not abou love www.youtube.com/watch?v=krTE0AJkqj4
Kanye West & Zach Galifianakis - Can't Tell Me Nothing http://youtube.com/watch?v=ThrkYvji6tc
ο/η Παξ έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:44 πμ
Αναρωτιέμαι γιατί αυτό το ύποπτο ερώτημα περί ορίων της σάτιρας. Δεν νομίζω πως κανείς μας θέλει να βάλει όρια στην σάτιρα. Το ζητούμενο είναι να ξεπεράσει τα όρια. Να φέρει την σάτιρα σε νέα επίπεδα. Και επειδή (αυτο)πλασσάρεται ως ο σύγχρονος Αριστοφάνης (έλεος), δυστυχώς, άνθρωποι με εκδικητικότητα όπως ο Λαζόπουλος, μόνο κάτω μπορούν να φέρουν την σάτιρα. Κι όταν ο "σατιρικός" "καλλιτέχνης" μέσα στην λύσσα του έχει χάσει ο ίδιος το χιούμορ του, και επιδίδεται σε "σάτιρα" με στόχο ένα προσωπικό εχθρό του για είκοσι ολόκληρα λεπτά, πρέπει να προσπαθήσεις να βρείς εσύ το χιούμορ σου για να γελάσεις. Αυτό είναι (λίγο) επίπονο, εως οδυνηρό.
Ας αφήσουν τους ικανούς κωμικούς να αναπνεύσουν απ' το στραγγάλισμα της AGB και της προπαγάνδας.
ο/η Λεωνίδας έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:54 πμ
Θα συμφωνήσω σχετικά με το ζήτημα του Λάκη Λαζόπουλου με αυτά που γράφει ο φίλος στο κάτω link :
http://www.xorislogokrisia.gr/details1.php?lang=1&;thepid=2100
ο/η Δήμιος έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 2:55 πμ
Η σάτιρα δεν πρέπει να έχει όρια, τέλος. Ο μεγαλύτερος stand-up comedian όλων των εποχών: Bill Hicks (ψάξτε στα γιουτούμπια)
ο/η αλεκος SWE έγραψε στις Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008 3:08 πμ
Δημιος υπερσωστος!!!!!!!!!!!!!
Bill Hicks και παλι Bill Hicks
Δυστυχως εφυγε νωρις αλλα αφησε ιστορια... Σε πολλους νεωτερους βλεπω ξανα και ξανα υλικο φανερα επηρεασμενο απο τον Bill Hicks...
Τον συνιστω σε οποιονδηποτε εχει ανοιχτο μυαλο και αφησει τις ενοχες του στην ακρη....
Εχω νομιζω σχεδον ολα που εχει κανει αλλα κοιταξτε Just For Laughs και Sane Man για αρχη... Και οταν τον αγαπησετε ψαχνετε και τα αλλα...
Οσοι νομιζετε οτι η σατιρα εχει ορια καλυτερα να μην δειτε Bill Hicks... Δειτε καμια ελληνικη σειρα...
Αλλοι μιλανε για revolution και καποιοι εχουν μεινει στο evolution ανακαλυπτοντας τον αντιχειρα... Κλεμενο και προσαρμοσμενο απο Bill Hicks
Δημιος υπερσωστος!!!!!!!!!!!!!
Bill Hicks και παλι Bill Hicks
Δυστυχως εφυγε νωρις αλλα αφησε ιστορια... Σε πολλους νεωτερους βλεπω ξανα και ξανα υλικο φανερα επηρεασμενο απο τον Bill Hicks...
Τον συνιστω σε οποιονδηποτε εχει ανοιχτο μυαλο και αφησει τις ενοχες του στην ακρη....
Εχω νομιζω σχεδον ολα που εχει κανει αλλα κοιταξτε Just For Laughs και Sane Man για αρχη... Και οταν τον αγαπησετε ψαχνετε και τα αλλα...
Οσοι νομιζετε οτι η σατιρα εχει ορια καλυτερα να μην δειτε Bill Hicks... Δειτε καμια ελληνικη σειρα...
Αλλοι μιλανε για revolution και καποιοι εχουν μεινει στο evolution ανακαλυπτοντας τον αντιχειρα... Κλεμενο και προσαρμοσμενο απο Bill Hicks
1 σχόλιο:
M'aresei pou mporoume na grapsoume th gnwmh mas eleuthera,gi'auto kai'gw tha pw th dikh mou.En suntomia loipon tha pw,oti ton lazopoulo,ton exw xesmeno kai oi logoi vgazoun mati..oson afora ton kalamoukh ton ksexwrizw,einai pragmatikos aristeros.eimai ligo ektos thematos...i'm sorry
Δημοσίευση σχολίου